פיתוח תוספים לוורדפרס

רוצים ליהנות ממגוון נרחב של תוספים לאתרי ה-וורדפרס שברשותכם? זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מהשירותים המקצועיים אותם אני מעמיד לרשות כל לקוחותיי: פיתוח תוספים ל-וורדפרס. שירות זה מיושם על ידי במסגרת פיתוח אתרי וורדפרס או במסגרת שירותי שדרוג ותחזוקת אתרי וורדפרס ברמה השוטפת. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם מידע כללי אודות השירות.

פיתוח תוספים לוורדפרס
כמערכת ניהול תוכן חינמית הפועלת באמצעות קוד פתוח, וורדפרס מאפשרת לכל מתכנת ליצור תוספים כאלו ואחרים המותאמים לצרכי האתר אותו הוא מתכנת או מקים. מטרת הפיתוח היא לשפר את אופן ניהול התוכן באתר, וכפועל יוצא מכך, להעמיד לרשות קהל הגולשים אתר פרודוקטיבי, דינמי ומעניין יותר.

פיתוח התוספים הינו הליך המחייב את המתכנת להכיר מקרוב את צרכי הלקוח (בעל האתר) ואת מכלול אפשרויות התכנות בתוך המערכת. כמתכנת PHP ומומחה למערכות וורדפרס, אני מעמיד לרשותכם ניסיון מקצועי של למעלה מ-10 שנים בתחום פיתוח תוספים לוורדפרס.

הליך פיתוח התוספים המיושם על ידי מתבצע במספר שלבים מקצועיים אשר נועדו לאפיין בצורה המדויקת את צרכי האתר, וכפועל יוצא מכך, לתכנת ולהטמיע את התוספים השונים על הצד הפרודוקטיבי ביותר. פיתוח תוספים לוורדפס באמצעותי הינו הליך תכנות המאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות המקצועיים המלווים את פעילותי בתחום פיתוח אתרי וורדפרס, ובין יתר היתרונות תמצאו:

• אפיון צרכי הלקוח תוך כדי היכרות מעמיקה עם סביבת התחרות בה הוא פועל

• תכנות תוספי וורדפס המותאמים לכלל צרכי האפיון – פיתוח תוספים בהתאמה אישית!

• פיתוח תוספים לצרכי קידום האתר

• הטמעת התוספים באופן המיטבי ביותר בתוך מערכות האתר

• בדיקה היקפית של כל מערכות האתר

ועוד מגוון נרחב של יתרונות המבוססים על הידע המקצועי אותו רכשתי לאורך השנים בתחום מערכות הוורדפרס ובתחום אבטחת המידע.

פיתוח תוספים לוורדפרס בהתאמה אישית!

כיום, לאחר 10 שנות ניסיון ומוניטין מקצועי בתחום מערכות הוורדפרס, אני מעמיד לרשות כל אחד ואחת מלקוחותיי מגוון נרחב של אפשרויות תכנות ופיתוח, דבר המאפשר לקהל לקוחותיי לבצע במערכות הוורדפרס את כל העולה בדמיונם!

רוצים לדעת יותר על הליכי פיתוח תוספים לוורדפרס המיושמים על ידי? זה הזמן ליצור איתי קשר מיידי, עכשיו ונתקדם!

שיקום אתר לאחר פריצה

אתר האינטרנט שבבעלותכם "נפל קורבן" לפעילות עוינת של האקרים? זה הזמן ליישום הליכי שיקום האתר לאחר פריצה. ברשותי, ידע מקצועי מורחב בתחום אבטחת המידע ובתחום התכנות, דבר המאפשר לכם להתמודד בצורה היעילה והבטוחה ביותר עם תקלות תפעול באתר הנובעות בגין פריצות אבטחה מכל סוג. כמומחה בתחום מערכות וורדפרס, אני מעמיד לרשותכם גם שירותי שיקום לאתרי וורדפרס אשר היו חשופים לפעילות Hacking כזו או אחרת.

עוד על שיקום אתר לאחר פריצה

תיקון אתר וורדפרס

התקנתם תוסף חדש במערכת הוורדפרס והאתר מחזיר שגיאה? אתר הוורדפרס שברשותכם מגיב באיטיות? דפי האינטרנט באתר אינם נטענים? זה הזמן להכיר את שירותי התיקון והשדרוג המוצעים לכם עלי ידי. כמומחה למערכות וודרפרס וכמתכנת PHP, אני מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של שירותי תיקון אתרי וורדפרס מיודעים לכל סוגי התקלות האפשריות: נפוצות ומורכבות כאחד!

עוד על תיקון אתר וורדפרס

פיתוח תוספים לוורדפרס

רוצים ליהנות ממגוון נרחב של תוספים לאתרי ה-וורדפרס שברשותכם? זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מהשירותים המקצועיים אותם אני מעמיד לרשות כל לקוחותיי: פיתוח תוספים ל-וורדפרס. שירות זה מיושם על ידי במסגרת פיתוח אתרי וורדפרס או במסגרת שירותי שדרוג ותחזוקת אתרי וורדפרס ברמה השוטפת. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם מידע כללי אודות השירות.

עוד על פיתוח תוספים לוורדפרס

הוספת תכונות לאתר וורדפרס

הוספת תכונות לאתר וורדפרס הוספת תוכנות לאתר וורדפרס הינו שירות מקצועי נוסף המעונק לכם באמצעותי. שירות זה בדומה ליתר השירותים המוענקים לכם על ידי בתחום מערכות הוורדפרס, מבוסס על 10 שנות ניסיון מקצועי בעבודה מול מערכות וורדפרס ועל מאות אתרי וורדפרס אותם אני מתחזק עבור לקוחותיי. כיום, לאור הניסיון הרב העומד לרשותי (כ-10 שנות ניסיון […]

עוד על הוספת תכונות לאתר וורדפרס

תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס

הקמתם אתר וורדפרס ואתם מעוניינים לקבל הדרכה מקיפה ומקצועית בנוגע לתפעול האתר? רוצים ליהנות ממגוון נרחב של שירותי תמיכה והדרכה אשר יסייעו גם לכם לתפעל את אתרי ה-וורדפרס שברשותכם בהתאם לכל צורך קידומי או צורך ניהולי אחר? הגעתם למקום הנכון!

עוד על תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס

העברת כל אתר לוורדפרס

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לתפעול אתרים באמצעות וורדפרס, אז הגעתם למקום הנכון! כמתכנת PHP וכמומחה וורדפרס עם 10 שנות ניסיון מקצועי, אני מעמיד לרשותכם שירות מקצועי המאפשר גם לכם "העתקת" אתר קיים לאתר וורדפרס מתקדם או פיתוח אתרי וורדפרס בהתאם לתכנים המופיעים באתר הקיים.

עוד על העברת כל אתר לוורדפרס

איתור תקלות בוורדפרס

אתר הוורדפרס שברשותכם סובל מתקלות חוזרות ונשנות? מתקשים לאתר את מקור הבעיה במערכת הוורדפרס? הגעתם למקום הנכון! כמומחה למערכות וודרפרס, אני מעמיד לרשותכם שירות מיוחד המיועד לצרכי איתור תקלות מורכבות בוורדפרס. שירות זה מוענק לכם במסגרת בדיקה היקפית אותה אני עורך עבורכם, ובהתאם למהות התקלה, לגרסת הוורדפרס בה אתם עושים שימוש ולעדכונים השונים אותם ביצעתם במערכת, אני מעמיד לרשותכם את הפתרון המהיר והיעיל ביותר !

עוד על איתור תקלות בוורדפרס

העברת אתר וורדפרס

העברת אתר וורדפרס לשרת אחר היא פעולה שבעלי אתרים זקוקים לה מעת לעת ולכאורה נוצרת הרגשה כי זוהי פעולה פשוטה לכאורה, אך זהו שלא. העברת אתר וורדפרס לשרת אחר הינה משימה שעלולה ואף נוטה להסתבך ולגרום להשבתת האתר ולאובדן נתונים. פעולה המתבצעת שלא כראוי או באופן בלתי אחראי הינה פעולה אשר יכול להוביל לירידה משמעותית במיקומים בגוגל ולחוסר תנועה באתר וזמני השבתה ארוכים - לכן העברת אתר וורדפרס תעשה רק ע"י מומחה וורדפרס באופן מקצועי ויעיל.

עוד על העברת אתר וורדפרס

ניהול אתר ואבטחת איכות

רוצים להפוך את אתר האינטרנט שבבעלותכם לסיפור הצלחה ברשת? רוצים לקדם ולהוביל את אתרכם אל מחוזות ההצלחה? הגעתם למקום הנכון! ברשותי ניסיון רב שנים בתחום הפיתוח, הניהול, הקידום והתחזוקה השוטפת של אתרי אינטרנט מכל סוג ולכל מטרה. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם פירוט כללי אודות השירותים השונים הנלווים להליכי ניהול אתר ואבטחת איכות באמצעותי.

עוד על ניהול אתר ואבטחת איכות