שיקום אתר לאחר פריצה

אתר האינטרנט שבבעלותכם “נפל קורבן” לפעילות עוינת של האקרים? זה הזמן ליישום הליכי שיקום האתר לאחר פריצה. ברשותי, ידע מקצועי מורחב בתחום אבטחת המידע ובתחום התכנות, דבר המאפשר לכם להתמודד בצורה היעילה והבטוחה ביותר עם תקלות תפעול באתר הנובעות בגין פריצות אבטחה מכל סוג. כמומחה בתחום מערכות וורדפרס, אני מעמיד לרשותכם גם שירותי שיקום לאתרי וורדפרס אשר היו חשופים לפעילות Hacking כזו או אחרת.

פריצות לאתרים

פריצה לאתרי וורדפרס ולכל אתר אחר מהווה פעילות עוינת המתנהלת על ידי האקרים המעוניינים (מכל סיבה שהיא) לשבש את פעילותו השוטפת של האתר. ברוב המקרים, הפריצה לתאר מתבצעת כאשר ה-האקרים מזהים פרצת אבטחה כזו או אחרת הקיימת באתרכם, ומייד עם “זיהוי” הפרצה הם נוקטים בפעולה מיידית המובילה למחיקת האתר מרשת האינטרנט. במקרים אחרים, הליך הפריצה יתנהל באמצעות “החזרת” תוכנות ריגול ו-וירוסים זדוניים למערכת האתר. אפשרות פרצה נוספת מתבצעת באמצעות פריצה לשרת בן מאוחסן אתר הבית שלכם.

שיקום אתרים לאחר פריצה – כיצד?

שיקום אתרים לאחר פריצה הינו הליך מקצועי המיושם על ידי זה למעלה מ-10 שנים. לאורך כל שנות התמחותי בפיתוח אתרי אינטרנט בכלל ובפיתוח אתרי וורדפרס בפרט, התמקצעתי בתחום אבטחת המידע ובתחום ה-Ethical Hacking.

במסגרת הליך שיקום האתר אני מבצע מספר פעולות מקצועיות אשר נועדו לשחזר את דפי האתר, ובמקביל אני מפתח עבור הלקוח מספר תוספים המיועדים לצרכי גיבוי עתידי ולצרכי ניתור ואיתור תקלות ופרצות אבטחה עתידיות. כמו כן, אני מתמחה ביישום הליכי תיקון מסד נתונים, דבר המאפשר לכם להתמודד בהצלחה יתרה גם עם מקרים בהם ניסיונות הפרצה לאתר הובילו לקריסתו.

פיתוח תוספים ושירותי בדיקה למניעת פרצות אבטחה!

בדומה לעולם הפיזי המתקיים מחוץ לגבולות הרשת, גם בתחום אבטחת המידע לאתרי אינטרנט, המשפט “הפרצה קוראת לגנב” הינו בעל תוקף ומשמעות רבה. ההתמחות המקצועית שלי בכל הנוגע לאבטחת המידע ברשת, מאפשרת גם לכם ליהנות ממגוון נרחב של שירותי פיתוח תוספים ותוכנות המיועדים לצרכי התגוננות והימנעות מפרצות אבטחה כאלו ואחרות. בנוסף, תוכלו ליהנות משירותי בדיקה מקצועיים אותם אני מקיים במערכת האתר שלכם, וזאת על מנת לאתר תקלות ופרצות אבטחה.

רוצים לדעת יותר על הליכי שיקום אתרים לאחר פריצה? זה הזמן ליצור איתי קשר מיידי.

שיקום אתר לאחר פריצה

אתר האינטרנט שבבעלותכם "נפל קורבן" לפעילות עוינת של האקרים? זה הזמן ליישום הליכי שיקום האתר לאחר פריצה. ברשותי, ידע מקצועי מורחב בתחום אבטחת המידע ובתחום התכנות, דבר המאפשר לכם להתמודד בצורה היעילה והבטוחה ביותר עם תקלות תפעול באתר הנובעות בגין פריצות אבטחה מכל סוג. כמומחה בתחום מערכות וורדפרס, אני מעמיד לרשותכם גם שירותי שיקום לאתרי וורדפרס אשר היו חשופים לפעילות Hacking כזו או אחרת.

עוד על שיקום אתר לאחר פריצה

ניהול אתר ואבטחת איכות

רוצים להפוך את אתר האינטרנט שבבעלותכם לסיפור הצלחה ברשת? רוצים לקדם ולהוביל את אתרכם אל מחוזות ההצלחה? הגעתם למקום הנכון! ברשותי ניסיון רב שנים בתחום הפיתוח, הניהול, הקידום והתחזוקה השוטפת של אתרי אינטרנט מכל סוג ולכל מטרה. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם פירוט כללי אודות השירותים השונים הנלווים להליכי ניהול אתר ואבטחת איכות באמצעותי.

עוד על ניהול אתר ואבטחת איכות

איתור תקלות בוורדפרס

אתר הוורדפרס שברשותכם סובל מתקלות חוזרות ונשנות? מתקשים לאתר את מקור הבעיה במערכת הוורדפרס? הגעתם למקום הנכון! כמומחה למערכות וודרפרס, אני מעמיד לרשותכם שירות מיוחד המיועד לצרכי איתור תקלות מורכבות בוורדפרס. שירות זה מוענק לכם במסגרת בדיקה היקפית אותה אני עורך עבורכם, ובהתאם למהות התקלה, לגרסת הוורדפרס בה אתם עושים שימוש ולעדכונים השונים אותם ביצעתם במערכת, אני מעמיד לרשותכם את הפתרון המהיר והיעיל ביותר !

עוד על איתור תקלות בוורדפרס

הוספת תכונות לאתר וורדפרס

הוספת תכונות לאתר וורדפרס הוספת תוכנות לאתר וורדפרס הינו שירות מקצועי נוסף המעונק לכם באמצעותי. שירות זה בדומה ליתר השירותים המוענקים לכם על ידי בתחום מערכות הוורדפרס, מבוסס על 10 שנות ניסיון מקצועי בעבודה מול מערכות וורדפרס ועל מאות אתרי וורדפרס אותם אני מתחזק עבור לקוחותיי. כיום, לאור הניסיון הרב העומד לרשותי (כ-10 שנות ניסיון […]

עוד על הוספת תכונות לאתר וורדפרס

תיקון אתר וורדפרס

התקנתם תוסף חדש במערכת הוורדפרס והאתר מחזיר שגיאה? אתר הוורדפרס שברשותכם מגיב באיטיות? דפי האינטרנט באתר אינם נטענים? זה הזמן להכיר את שירותי התיקון והשדרוג המוצעים לכם עלי ידי. כמומחה למערכות וודרפרס וכמתכנת PHP, אני מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של שירותי תיקון אתרי וורדפרס מיודעים לכל סוגי התקלות האפשריות: נפוצות ומורכבות כאחד!

עוד על תיקון אתר וורדפרס

העברת אתר וורדפרס

העברת אתר וורדפרס לשרת אחר היא פעולה שבעלי אתרים זקוקים לה מעת לעת ולכאורה נוצרת הרגשה כי זוהי פעולה פשוטה לכאורה, אך זהו שלא. העברת אתר וורדפרס לשרת אחר הינה משימה שעלולה ואף נוטה להסתבך ולגרום להשבתת האתר ולאובדן נתונים. פעולה המתבצעת שלא כראוי או באופן בלתי אחראי הינה פעולה אשר יכול להוביל לירידה משמעותית במיקומים בגוגל ולחוסר תנועה באתר וזמני השבתה ארוכים - לכן העברת אתר וורדפרס תעשה רק ע"י מומחה וורדפרס באופן מקצועי ויעיל.

עוד על העברת אתר וורדפרס

העברת כל אתר לוורדפרס

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לתפעול אתרים באמצעות וורדפרס, אז הגעתם למקום הנכון! כמתכנת PHP וכמומחה וורדפרס עם 10 שנות ניסיון מקצועי, אני מעמיד לרשותכם שירות מקצועי המאפשר גם לכם "העתקת" אתר קיים לאתר וורדפרס מתקדם או פיתוח אתרי וורדפרס בהתאם לתכנים המופיעים באתר הקיים.

עוד על העברת כל אתר לוורדפרס

פיתוח תוספים לוורדפרס

רוצים ליהנות ממגוון נרחב של תוספים לאתרי ה-וורדפרס שברשותכם? זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מהשירותים המקצועיים אותם אני מעמיד לרשות כל לקוחותיי: פיתוח תוספים ל-וורדפרס. שירות זה מיושם על ידי במסגרת פיתוח אתרי וורדפרס או במסגרת שירותי שדרוג ותחזוקת אתרי וורדפרס ברמה השוטפת. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם מידע כללי אודות השירות.

עוד על פיתוח תוספים לוורדפרס

תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס

הקמתם אתר וורדפרס ואתם מעוניינים לקבל הדרכה מקיפה ומקצועית בנוגע לתפעול האתר? רוצים ליהנות ממגוון נרחב של שירותי תמיכה והדרכה אשר יסייעו גם לכם לתפעל את אתרי ה-וורדפרס שברשותכם בהתאם לכל צורך קידומי או צורך ניהולי אחר? הגעתם למקום הנכון!

עוד על תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס