העברת אתר וורדפרס

העברת אתר וורדפרס לשרת אחר היא פעולה שבעלי אתרים זקוקים לה מעת לעת ולכאורה נוצרת הרגשה כי זוהי פעולה פשוטה לכאורה, אך זהו שלא. העברת אתר וורדפרס לשרת אחר הינה משימה שעלולה ואף נוטה להסתבך ולגרום להשבתת האתר ולאובדן נתונים. פעולה המתבצעת שלא כראוי או באופן בלתי אחראי הינה פעולה אשר יכול להוביל לירידה משמעותית במיקומים בגוגל ולחוסר תנועה באתר וזמני השבתה ארוכים – לכן העברת אתר וורדפרס תעשה רק ע”י מומחה וורדפרס באופן מקצועי ויעיל.

העברת וורדפרס לשרת אחר

גיבוי קבצי וורדפרס
גיבוי קבצי וורדפרס, תבניות, תוספים ומדיה הינה הפעולה החשובה מכל ויש לבצע אותה בזהירות ובדייקנות, ולכן הנתונים הללו יקבעו את גורל על המשכיות האתר או שבירתו.
יש לכם קבצים ששמותיהם בעברית בספרית המדיה? אתם חייבים לבצע בדיקה כפולה. רוב שרתי האינטרנט ושיטות הכיווץ לא נועדו לעבוד עם קבצים ששמותיהם בעברית כאשר התנועה היא באותו שרת ובאותה סביבת עבודה אין בעיה אך כאשר יש מעבר בין שרתים או בין מערכות הפעלה שונות הקבצים נוטים להשבר כך שלא יהיה ניתן לשחזרם ולכן חובה להעזר במומחה וורדפרס בהעברת אתר שכזה.
טעות אחת קטנה יכולה שלא לטעון את הקבצים מחדש ובהעדר גיבוי מתאים הקבצים לא יהיו שווים דבר. זוהי אחריות גדולה מאוד ולעיתים גם מורכבת מדי למי שלא מכיר שרתי אחסון, מערכות הפעלה ופייל סיסטם.

גיבוי מסד נתונים
כל התוכן של הוורדפרס, הגדרות וגם תגובות נשמרות במסד נתונים של וורדפרס ובלעדיו אין אתר.
כשניגשים לגיבוי מסד נתונים חשוב להבין מהו מסד נתונים של וורדפרס ואיך הוא בנוי והיכן הוא מוגדר כדי לזהות בוודאות כי אנו מגבים את המסד הנכון ולא את מסד הפיתוח או גירסאות ניסוי אחרות שנמצאות באותו שרת.
לא פעם נתקלתי בקבצי גיבוי שבורים או חסרים כך שפריסת הגיבוי על השרת החדש הינה הפעולה המורכבת עוד יותר מאשר הגיבוי עצמו.

סנכרון ופריסה בשרת החדש
ראשית ודאו כי קיימת התאמה בין התוכן והקבצים שהועברו מהאתר הישן לאתר החדש ובצעו הגדרות התואמות את הגדרות השרת כך שמסד הנתונים יתקשר עם הקבצים ומערכת הוורדפרס בצורה מושלמת בהרשאות המתאימות.

העברת אתרי וורדפרס גדולים
אתרי וורדפרס עתידים לגדול ולצבור תכנים ונפחים שקשה להעביר אותם בכלים סטנדרטיים כמו תוכנת FTP או תוספי העברה מוגבלים אם בגלל רוחב פס לא מתאים או רשת לא יציבה מספיק. נתקלתם בקושי על תמשיכו כי הוא עלול להסתבך עוד יותר בהמשך, פנו למומחה שרתי וורדפרס.

העברה שקטה – לא מפריעים לגולשים
העברת אתר וורדפרס בצורה שקטה ללא זמני השבתה מצריכה ידע באופן פעולת ה DNS והכרת שרתי DNS כך שיהיה ניתן לנתב את הגולשים באופן כמעט מיידי לשרת החדש כשהוא מוכן ולנתב בחזרה אם משהו משתבש ללא המתנה של 24-48 שעות בין מעבר אחד לשני. כשהכל עובד כשורה מבצעים מעבר קבוע של הדומיין לשרת הוורדפרס החדש ואומרים להתראות לשרת הוורדפרס הישן בבטחה שהכל מתפקד כשורה.

בתור מומחה שרתי וורדפרס יש לי את הניסיון בהעברת אתרי וורדפרס גדולים מ 10GB ובפריסות מורכבות של אתרי וורדפרס שבורים והרכבתם בשרתי וורדפרס חדשים בהצלחה רבה.

רוצים לדעת יותר על שירותי העברת אתר וורדפרס בראש שקט ובמחיר הוגן? צרו איתי קשר עוד היום

הוספת תכונות לאתר וורדפרס

הוספת תכונות לאתר וורדפרס הוספת תוכנות לאתר וורדפרס הינו שירות מקצועי נוסף המעונק לכם באמצעותי. שירות זה בדומה ליתר השירותים המוענקים לכם על ידי בתחום מערכות הוורדפרס, מבוסס על 10 שנות ניסיון מקצועי בעבודה מול מערכות וורדפרס ועל מאות אתרי וורדפרס אותם אני מתחזק עבור לקוחותיי. כיום, לאור הניסיון הרב העומד לרשותי (כ-10 שנות ניסיון […]

עוד על הוספת תכונות לאתר וורדפרס

תיקון אתר וורדפרס

התקנתם תוסף חדש במערכת הוורדפרס והאתר מחזיר שגיאה? אתר הוורדפרס שברשותכם מגיב באיטיות? דפי האינטרנט באתר אינם נטענים? זה הזמן להכיר את שירותי התיקון והשדרוג המוצעים לכם עלי ידי. כמומחה למערכות וודרפרס וכמתכנת PHP, אני מעמיד לרשותכם מגוון נרחב של שירותי תיקון אתרי וורדפרס מיודעים לכל סוגי התקלות האפשריות: נפוצות ומורכבות כאחד!

עוד על תיקון אתר וורדפרס

איתור תקלות בוורדפרס

אתר הוורדפרס שברשותכם סובל מתקלות חוזרות ונשנות? מתקשים לאתר את מקור הבעיה במערכת הוורדפרס? הגעתם למקום הנכון! כמומחה למערכות וודרפרס, אני מעמיד לרשותכם שירות מיוחד המיועד לצרכי איתור תקלות מורכבות בוורדפרס. שירות זה מוענק לכם במסגרת בדיקה היקפית אותה אני עורך עבורכם, ובהתאם למהות התקלה, לגרסת הוורדפרס בה אתם עושים שימוש ולעדכונים השונים אותם ביצעתם במערכת, אני מעמיד לרשותכם את הפתרון המהיר והיעיל ביותר !

עוד על איתור תקלות בוורדפרס

שיקום אתר לאחר פריצה

אתר האינטרנט שבבעלותכם "נפל קורבן" לפעילות עוינת של האקרים? זה הזמן ליישום הליכי שיקום האתר לאחר פריצה. ברשותי, ידע מקצועי מורחב בתחום אבטחת המידע ובתחום התכנות, דבר המאפשר לכם להתמודד בצורה היעילה והבטוחה ביותר עם תקלות תפעול באתר הנובעות בגין פריצות אבטחה מכל סוג. כמומחה בתחום מערכות וורדפרס, אני מעמיד לרשותכם גם שירותי שיקום לאתרי וורדפרס אשר היו חשופים לפעילות Hacking כזו או אחרת.

עוד על שיקום אתר לאחר פריצה

פיתוח תוספים לוורדפרס

רוצים ליהנות ממגוון נרחב של תוספים לאתרי ה-וורדפרס שברשותכם? זה הזמן להכיר מקרוב את אחד מהשירותים המקצועיים אותם אני מעמיד לרשות כל לקוחותיי: פיתוח תוספים ל-וורדפרס. שירות זה מיושם על ידי במסגרת פיתוח אתרי וורדפרס או במסגרת שירותי שדרוג ותחזוקת אתרי וורדפרס ברמה השוטפת. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם מידע כללי אודות השירות.

עוד על פיתוח תוספים לוורדפרס

ניהול אתר ואבטחת איכות

רוצים להפוך את אתר האינטרנט שבבעלותכם לסיפור הצלחה ברשת? רוצים לקדם ולהוביל את אתרכם אל מחוזות ההצלחה? הגעתם למקום הנכון! ברשותי ניסיון רב שנים בתחום הפיתוח, הניהול, הקידום והתחזוקה השוטפת של אתרי אינטרנט מכל סוג ולכל מטרה. בשורות הבאות ריכזתי עבורכם פירוט כללי אודות השירותים השונים הנלווים להליכי ניהול אתר ואבטחת איכות באמצעותי.

עוד על ניהול אתר ואבטחת איכות

העברת אתר וורדפרס

העברת אתר וורדפרס לשרת אחר היא פעולה שבעלי אתרים זקוקים לה מעת לעת ולכאורה נוצרת הרגשה כי זוהי פעולה פשוטה לכאורה, אך זהו שלא. העברת אתר וורדפרס לשרת אחר הינה משימה שעלולה ואף נוטה להסתבך ולגרום להשבתת האתר ולאובדן נתונים. פעולה המתבצעת שלא כראוי או באופן בלתי אחראי הינה פעולה אשר יכול להוביל לירידה משמעותית במיקומים בגוגל ולחוסר תנועה באתר וזמני השבתה ארוכים - לכן העברת אתר וורדפרס תעשה רק ע"י מומחה וורדפרס באופן מקצועי ויעיל.

עוד על העברת אתר וורדפרס

תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס

הקמתם אתר וורדפרס ואתם מעוניינים לקבל הדרכה מקיפה ומקצועית בנוגע לתפעול האתר? רוצים ליהנות ממגוון נרחב של שירותי תמיכה והדרכה אשר יסייעו גם לכם לתפעל את אתרי ה-וורדפרס שברשותכם בהתאם לכל צורך קידומי או צורך ניהולי אחר? הגעתם למקום הנכון!

עוד על תמיכה והדרכה לתפעול וורדפרס

העברת כל אתר לוורדפרס

במידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לתפעול אתרים באמצעות וורדפרס, אז הגעתם למקום הנכון! כמתכנת PHP וכמומחה וורדפרס עם 10 שנות ניסיון מקצועי, אני מעמיד לרשותכם שירות מקצועי המאפשר גם לכם "העתקת" אתר קיים לאתר וורדפרס מתקדם או פיתוח אתרי וורדפרס בהתאם לתכנים המופיעים באתר הקיים.

עוד על העברת כל אתר לוורדפרס